חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירה לפני חתונה

רגע לפני החתונה, עלולים לעלות ספקות; ההורים לעתים חושדים כי הילדה עלולה להתחתן עם בן זוג שיש לו אינטרס ככלי בחתונה זו, או שמסיבה מסוימת זוהי חתונה שתלויה בדבר, כלומר – ישנה תועלת בחתונה זו ואינטרס שאינו עונה על הסטנדרטים הרצויים והמקובלים לנישואין. כך לצורך העניין הורים אמידים בוחרים לחקור את נסיבות החתונה של בני הזוג ואת הרקע ממנו הגיע בן או בת הזוג, ישנן פעמים, בהן ההורים אינם מכירים כלל את הצד השני, ופעמים רבות גם החתן או הכלה אינם מעורים בדיו במה שקורה מצידו של בן או בת הזוג.

נישואי אינטרס
ישנם נישואין הנקראים גם "נישואי אינטרס" או נישואי תעודה – תופעה נפוצה בין הקהילה המוסלמית בישראל שבה נשים ובעיקר גברים מהשטחים מספרים סיפורי אהבה לנשים מוסלמיות - ישראליות,  על מנת להשיג את תעודת הזהות הישראלית. לעניין ישנן השלכות בנושאים רבים – ביחוד לאחר שנשים מאמינות אלו נותרות גרושות ומרומות. מסיבה זו, ניתן למנוע את צעד החתונה שלרוב נעשה באופן פזיז למדי "רגע לפני", תוך בדיקת השטח.

בגידה בנישואין
לא ניתן למנוע התנהגות של אחד הצדדים ביחס למה שקשור בבגידה, אלא לגלות האם ישנו דפוס שכזה במקביל למסגרת טרום הנישואין של שני בני זוג – או של שתי בנות זוג באותה המידה. ישנה אפשרות להסתמך על שירותיו של משרד חקירות שיש לו הכלים לפעול ולבלוש אחר בן הזוג הנחשד.

עבר מרשים או שזה רק רושם?
נשים וגברים יכולים להזמין שירותי חקירות, רק כדי לבדוק את אותו עבר מרשים, אולי "מרשים מדי", אותו הציג הצד השני. זה יכול להיות אדם שהימר באופן כפייתי וחבר לאותו אדם רק לצורך הכסף, פושט רגל, עבריין או מכל סיבה אחרת.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר