חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי רשוי או מתחזה מסוכן

תחום החקירות הוא תחום רגיש – גם בעולם האזרחי, על כן נדרשים לרגל עיסוק מקצועי וחוקי בתחום תנאים מסוימים, לרבות קיומו של רישיון לעסוק בתחום החקירות. כדי לקבל את הרישיון המיוחל יש לעמוד בתנאי חוק חוקרים פרטיים וגם שירותי שמירה משנת 1972. התנאים הכלליים קובעים, כי יש לעשות התמחות במשרד לחוקרים פרטיים אצל חוקר מוסמך – תוך פיקוח של מאמן לאורך 3 שנים. בזמן אותה תקופת אימון, ישנה חובה לדווח על ההתמחות למשרד המשפטים ולקיים את שאר הדרישות. בתום ההתמחות יש לקיים מבחן תיאורטי אשר מדרבן רבים להירשם לקורס חוקרים מכין.

מדרגות תלולות לקבלת רישיון חוקרים פרטיים
באופן מעשי, מעבר של בחינות משרד המשפטים וההתמחות המעשית מזכה בתעודת חוקר פרטי רשוי אולם אינה מאפשרת עבודה בשוק החוקרים החופשי. תהליך קבלת רישיון חוקר פרטי אורך כ- 5 שנים ומאפשרת לחוקר לעבוד במשרד חקירות – כעובד מן המניין. לאחר קבלת כל התעודות האפשריות נכון לאותו השלב, יש להמשיך ולצרף בקשה לרישיון קיום משרד חקירות, כשזמן קבלה של התעודה עלול לארוך בין 8-10 שנים לאור דיונים שונים של הועדה.

התחזות לחוקר פרטי
התחזות לחוקר פרטי היא עבירה על החוק הפלילי במדינת ישראל. שנו איסור מפורז על התחזות לחוקר פרטי – יש בכך גם מעבר על חוקי האתיקה המקצועית. באותה המידה, חוקר פרטי רשוי אינו יכול להציע את שירותיו לשוק החופשי של הלקוחות – ובמידה ונעשה כן, הראיות למשפט וכל מה שנאסף מטעמו עלול להפסל.

חוקר פרטי אינו רשאי להתחזות
גם חוקרים פרטיים בישראל שתעודתם בידם אינם רשאים להתחזות לבעל מקצוע אחר על מנת לדלות מידע באשר לחקירה – הוא לא יזדהה כשוטר, עובד ציבור או פקח, לא יציג את עצמו כבעל מקצוע בלע רישיון לעיסוק בעוד שאין לו או לא יתחזה לשליח של אדם אחר מסוים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר