חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חשיבותן של חקירות רקע בעולם העסקים

עולם העסקים הוא עולם מלא אינטריגות,שחקנים קשוחים ולא מעט מתחרים. החדירה לכל שוק כמעט שיש בו תחרות גדולה היא דבר קשה מאוד, שלא לדבר על הסיכון שעומד בפני חברות הלוקחות עובדים חדשים שכבר עבדו בתחום שהארגון מתמחה בו. איך עומדים על מהימנותו של המועמד?איך יודעים אם שווה להיכנס לתחום שמתכננים לפרוץ בו- באמצעות חקירות רקע.

חקירות רקע בתחום השוק הרלוונטי
 כאן החקירה מתמקדת על הבנת המציאות והסביבה אליה עתיד הארגון להכנס. מי המתחרים הגדולים, מהם הכספים שמתגלגלים בשוק, מיהם בעלי השליטה בתחום, מהו המוצר המוביל ביותר בשוק זה? חקירות רקע אלו חשובות בעיקר לחברות חדשות ונותנות להם מושג לאילו מים הן עומדות לצלול. לעיתים חוקר  טוב יכול להגיע למסקנות מרחיקות לכת באשר למתחרים באותו שוק ובכך למנוע שורת הפסדים גדולה מארגונים קטנים ומתחילים.

חקירות רקע על מועמדים לעבודה
 עוד תחום אשר נדרשת בו חקירת רקע  הוא תחום גיוס העובדים. אם תשאלו כל מעסיק מה הפחד הגדול ביותר שלו, תגלו שמדובר בהעסקה של מישהו המבצע ריגול תעשייתי. לכן, במסגרת חקירות רקע על מועמדים, בודק משרד החקירות  את יושרו של המועמד, אם באמצעות תעודת יושר ואם באמצעות נבירה לעברו. כמו כן, נבדק לעומק תפקידו הקודם ותחומי העיסוק במסגרת זו. יחד עם זאת, תחומים רבים הם רווי חברות, דוגמת תחום קידום האתרים, ולכן יש להתייחס תמיד למסקנות על עובד מסויים בכובד ראש ובזהירות.
 
חקירות רקע על הצורך במוצר מסויים או מעמדו
 עוד תחום אשר חקירות הרקע חשובות לו הוא תחום השיווק. כיצד חברה יכולה לדעת מה הרחוב חושב על המוצרים שלה?באותה מידה החקירה נדרשת גם כדי לגלות האם יש דרישה ברחוב לפיתוח החדש עליו החברה עמלה כעת.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר