חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות פרטיות והגנת הפרטיות

בישראל ישנו "חוק להגנת הפרטיות" שתקף גם כאשר פועלים למעשה כדי לחתור אחר גילוי האמת. למעשה, אין הצדקה לעבודתו של חוקר פרטי – על אף שהוא שואף לגלות ולחשוף את האמת במערומיה, כשהפרטיות של כל אדם ואדם נפרצת ואינה מוגנת עד לגבולות שהחוק מגן עליהם – ככל שהחוק תקף בגבולות ישראל (ראוי לציין כי הגנת הפרטיות הוא חוק שתקף בגבולות מדינת ישראל – חקירות שנעשות בחו"ל כפופות לרשות המחוקקת והאוכפת של אותה מדינה בהתאם). לעתים, החוק מתנגש בעבודתו של החוקר, כמו למשל חוק החוקרים הפרטיים, החוק להאזנות סתר וחוק הגנת הפרטיות.

לכל חוקר פרטי ידוע הגבול
חוקר פרטי מוסמך הוא מלכתחילה מי שיש בידו רישיון מאת משרד המשפטים לעסוק בתחום, כלומר – הוא מודע לחוק, ולדרישותיו, ומתוקף תפקידו ורישיונו, נאסר על החוקר הפרטי לעבור על החוק (אלא אם רשיונו ישלל ממנו בהמשך לכך). משום כך כל מעקב או האזנת סתר חייבים להיות בכפוף לחוק, וממילא הראיות שנאספו מתוך פעולותיו החוקיות בלבד – הן אלו שתהיינה יכולות להיות קבילות בבית המשפט.

האם ביצוע מעקבים זה חוקי?
ביצוע מעקבים חוקי עד לגבולות המגבילים של החוק; החוק קובע איך החוקר אמור להתנהל מול מאגרי מידע. חשוב להבין כי ישנן מאגרי מידע ציבוריים שונים שבהם יש נתונים אישיים של אנשים, כשגם אם הגישה למאגר זמינה, חלה עליהם חוק הגנת הפרטיות. לכן חשוב להבין איך החוק בנוי.

במה מגביל החוק את החוקר?
החוק קובע, כי חוקר אסור להתחקות אחר אדם, אילו הוא מטריד אותו בשל כך. אין עליו לבצע האזנה אסורה, קרי – האזנת סתר בה שני הצדדים אינם מודעים לכך, ואין לצלם את האדם ברשות היחיד, כלומר ברשות פרטית.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר