חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות אזרחיות- סיוע במקרה של אין מוצא

נהוג לחשוב כי חקירות אזרחיות מתבצעות רק בהוראת המשטרה, או כאשר רוצים להוכיח בגידה או בהקשר לריגול תעשייתי. אך לא כך הדבר, לעיתים חקירה אזרחית היא המוצא האחרון במצבי אין ברירה. למה הכוונה? למשל, נגנב לכם לפטופ עם חומר רגיש בתוכו ואתם רוצים לדעת מה עלה בגורל החומר הזה והמכשיר, לעיתים נעזרים בחקירות אלו לגלות בני משפחה אובדים שנותק איתם קשר או ילדים שנחטפו ואלו לא המצבים היחידים...

חקירה פרטית- בדיקת רקע מעמיקה
לעיתים משתמשים בחוקרים פרטיים לשם חקירת עובדים חדשים הנכנסים לארגון. כאשר מדובר בתפקידים רגישים במיוחד אם זה במשטרה, בחברות ביטוח, חברות אבטחת מידע או אפילו חברות המתמחות בפריצה ומנעולנות, חברות אלו מעדיפות להשתמש בחוקרים אזרחיים לבדיקת רקע על העובד.

בדיקות מקדימות
בדיקת רקע כזו יכולה לעלות נקודות בעייתיות בעברו של העובד כמו מעילה באמון, גניבות או במקרים קלים יותר, לעלות על הסיבה האמתית להפסקת עבודתו של המועמד במקום העבודה הקודם. לרוב מי שעולה מחקירות אלו שהוא בעל עבר בעייתי, יפסל מלעבור לשלבי המיון הבאים בדרך למשרה הנכספת.

חקירות נזיקין
תארו לכם מצב כזה, אתם חונים במקום חניה מסומן משלכם ובכל בוקר מגלים את המכונית שלכם שרוטה, מלאה בביצים או גרוע מכך, שרופה. אם מדובר בדבר חד פעמי עוד תוכלו להאמין שמדובר בשעשוע של נערים משועממים. אך ברגע שהדבר חוזר על עצמו זה כבר מעלה חשד שמישהו מתנכל לכם. לרוב, דיווח למשטרה יסתיים בהגשת תלונה שללא ראיות משמעותיות ובהעדר סכנת חיים אף אחד לא יבוא לחקור. חוקר פרטי במקרה זה יכול לבוא לעזרתכם, לגלות מיהם המפגעים ולהביא הוכחות לידי המשטרה שיעזרו להעמידם לדין.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר