חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חברת חקירות פרטית

ישנן שאלות שלא תמיד ניתן לפתור ללא עבודת מחקר ובילוש. שאלות שעולות אל האויר כמו למשל "האם בן או בת הזוג בוגדים?", "איפה אפשר למצוא את החייב?" או "האם הוא מעלים נכסים?" אלו רק חלק מהשאלות שהתשובות להן יכולות להמצא בקלות על ידי חוקרים פרטיים. לחוקר פרטי יש את הניסיון כדי לאפיין את הדמות שהוא מעוניין לחקור עליה או אותה, היכן יכול למצוא אותה, איך לתעד אותה ולצבור חומר משפטי (חוקי) שעימו מגיעים לתבוע או לסנגר בבית המשפט, יש את כלי המעקב הנחוצים – מתוכנות מחשב ומעקב מתוחכמות ועד לציוד השטח כמו מצלמות, טייפ מנהלים ועו מוצרים מוסווים.

במה שונה חברת חקירות מבלש פרטי?
חוקרים פרטיים בישראל יכולים להקים חברת חקירות, כלומר – מדובר במשרד שבדרך כלל מרחיב את שטחי החקירה שלו תוך צירוף חוקרים פרטיים מנוסים בתחומם, וכשישנה משימה שמצריכה בקיאות בתחום זה או אחר, מגייסים גם את השותפים. בלש פרטי לרוב ממוקד בתחום ההתמחות שלו – למרות שהוא יכול לחקור בכל תחום לפי הסמכתו.

כשצריך ראיות למשפט
כאשר ישנו לקוח אשר אין בידו למצוא ראיות חוקיות (כלומר לא האזנה לטלפונים בסתר למשל), מגייסים את שירותיה של חברת חקירות. פעמים רבות זה לא יכול להיות מזמין החקירה שעוקב אחר הפרויקט, משום שהוא הבוס של מושא החקירה, בן הזוג או גורם אחר שאמור לטפל בעניינים אחרים.

איזה מחיר יקר יותר?
לעתיים לשירותיו של חוקר פרטי אין תחליף, גם אם המחיר לעתים יקר. המחיר שישלם אדם שמוליכים אותו שולל  עלול להיות יקר עוד יותר, גם במובנים כלכליים. ניתן לקבל מגוון הצעות מחיר לשירותיהם של חוקרים פרטיים או חברות לחקירה, להשוות ולבסוף לבחור בשיקול המקצועי הטוב ביותר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר