חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מתי מתחילים חקירת בגידה?

יכול להיות שהשמועה גונבה לאוזני בן הזוג, הוא חושד בכך בעצמו או שיש סימנים אמיתיים ואולי אפילו הודאה באמת כי מתנהל לו רומן מעבר לנישואין. מדובר בנושא רגיש מכמה בחינות; ראשית, רוצים להוכיח כי משהו באמת מתנהל פה מתחת לאף, לאחר שמבינים שקורה כאן משהו שקשור בהפרת אמון ואפשר לפעול ביחד עם חקירת ראיות למשפט, רצוי להתגבר על העניין הרגשי, ולהבין לאיפה העניין נושב. יכול להיות שרוצים רק לדעת מה "גודל העלבון" ואם זה נסלח, יכול להיות שזה יוביל למשפט, לדמי מזונות ולפרידה לא נעימה בבית המשפט.

מתי להתחיל את החקירה?
ראשית, לפני שפוסעים בנתיב החקירות, רצוי שלא לערב את הילדים בעניין, ובאופן כללי לא לשנות התנהגות. יש לצלם או להחזיק במסמכים של הרכוש המשותף, ואפילו לרשום התנהלויות שונות. רצוי להתייעץ עם משרד חקירות. חוקר פרטי מיומן יכול להנחות איך לאסוף את הרמזים ואת ההוכחות שגם יהיו קבילים בבית המשפט. את החקירה רצוי להתחיל ברגע שבו כבר לא סומכים על בן הזוג.

שקיפות מלאה בין הצדדים
בין הצד החוקר לצד שמזמין את החקירה אמורה להיות שקיפות מלאה ודיסקרטית, על מנת שחקירת בגידה בבן זוג תוכל להתגלגל אל המקומות הרצויים במהירות. חשוב לקחת בחשבון את יום המחרת, ולקחת אחריות מלאה לכל מה שקורה כאן ועכשיו, או שיקרה בעתיד לכם ולילדיכם.

לפנות למשרד חקירות ותיק
משרד חקירות מיומן וותיק יכול להעמיד תוצאות מהירות וללא משיכת זמן, ראיות קבילות בבית המשפט, שיקוף מלא של מה שקורה ושימוש בכל האמצעים הטכנולוגיים החדישים שעומדים לרשות הבולש כדי להביא את התוצאות הללו. כך, רצוי לפנות למספר משרדי חקירות לקבלת הצעת מחיר כמו גם תיאור הציוד שקיים במשרד.


למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר