חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי- מה זה?

כולנו קראנו ספרי בילוש וראינו בסדרות טלוויזיה איך החוקר הפרטי חושף עוולות ומסתבך עם סיפורים לוהטים ומסמרי שיער. אין ספק כי מדובר במקצוע המצית את הדמיון, אך לא תמיד הוא כ"כ מעניין ומלא אקשן אלא מלווה במאמצים רבים ויתכן גם פגיעה באנשים מסויימים.

חוקר פרטי-מוצא אחרון
לא הרבה אנשים פונים לחוקרים פרטיים כפי שנהוג לחשוב. לרוב נהוג לפנות לחוקר פרטי רק כמוצא אחרון. למה הכוונה? כאשר גבר או אישה בטוחים במאה אחוז כי מתרחשת בגידה אך אינם יכולים להוכיח זאת או לגרום לצד הבוגד להודות בנושא הם יפנו לחוקר הפרטי כדי לקבל אישור לחשדות ולהשיג עדויות חותכות שיוכלו לשמש סיבה מספקת לגירושין וחלוקת רכוש הוגנת.

דוגמאות שונות לעבודת החוקר הפרטי
לעיתים אחרות, פונים לחוקרים פרטיים במקרה של חטיפת ילדים או העלמות ילדים. כך לדוגמא, זוגות אשר התגרשו לעיתים מגיעים לכדי מצב בהם אחד מבני הזוג חוטף את הילד לידיו ומסתיר אותו מדובר גם בטראומה לא קטנה לילד וגם בהפרה של צו בית משפט אם נקבע בהסכם הגירושין כי המשמורת על הילד קבועה אצל אחד מן הצדדים. הוכחת חטיפת ילד יכולה לסייע בהוצאת צו הרחקה או איסור הסדר ראייה של הילד/ה.

חוקר פרטי בשירות חברות הביטוח
לעיתים חוקר פרטי אינו עובד באופן פרטני, אלא מועסק כשכיר של חברות ביטוח. במסגרת חוקר חברת ביטוח, החוקר הפרטי אחראי לעקוב אחר מבוטחים אשר חושדים בהם כי הם מרמים את הביטוח. החל ממי שתובעים פיצויים על נזקי גוף מבלי שקרה להם משהו, וכלה במי שמביימים תאונה או גניבה של רכב כדי להוציא כספים מן הביטוח. החוקר במקרים אלו מבצע תשאול של המבוטח וכן עושה לעיתים שימוש בצילומים או הקלטות שיחות כדי להוכיח את דבר המרמה של המבוטח.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר