חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

זירת העבירה וחשיבות הטיפול הנכון בה - להצלחת החקיר

ישנה אמירה הגורסת כי הפושע בדרך כלל חוזר לזירת הפשע, ויש כאלו שנמצאים שם מדי יום. לכל פושע ישנו הפרופיל שלו אותו החוקר משרטט – על סמך מחקרים קודמים, ידע וניסיון. לפעמים אלו אנשים שעובדים במסווה החוק ודווקא הם קרובים לצלחת – העבירות הן לרוב מתמשכות. ישנן עבירות חמורות אשר קורות פעם אחת ודי, ולא תמיד ישנו עושר רב של ראיות תומכות וראיות ישירות שעשויות להוכיח בבית המשפט את הרשעתו של פלוני. המקום המרכזי שעליו החוקרים ישענו ויפתחו בו חקירה, הוא זירת הפשע עצמה.

טיפול נכון בזירה – איך?
הטיפול בראיות למשפט בזירת הפשע יעשה לרוב לפי נהלים קבועים ורשמיים המפורסמים ומתעדכנים אחת לתקופה. הראיות שתתאספנה מהזירה תסייענה לקבוע את זהות האחראים והשותפים לפשע ובעקבות כך תזמן אותם לחקירה ולדין. כאשר הזירה מוגדרת כזירת פשע, למשטרה ישנה סמכות חריגה לטפל בה – אולם אופן הטיפול בה חשוב לא פחות; על שגיאות שנעשות בשטחי זירת הפשע עלולים לשלם במחיר התביעה או חומרת הפשע.

לא את כל הראיות מפרסמים
לא כל פרט שנתגלה בחקירה מובא לידיעת הציבור, ובוודאי שלא לעיתונות לסוגיה. לא מדובר כאן רק על צילום סמוי אלא על התמונה כולה שישנה בשטח, אותה מתעדים בצורות שונות. ישנם פח"מים – פרטי חקירה מוכמנים שנמנעים מלפרסמם מחשש לשיבוש הליכי חקירה. אותם פח"מים ישמשו בדרך כלל כראיות מחזקות או מחלישות לטיעונו של החשוד.

להיעזר בשירותיו של משרד חקירות
חוקרים פרטיים נכנסים לתמונה אף במקביל לעבודת המשטרה. החוקר יבנה על סמך ניסיונו והידע שלו את התמונה שתסייע למזמין החקירה להגיע לראיות הנדרשות. חוקר ירכוש חשיבות למקום התשאול, והוא יבחר לרוב במקום שבו לנחקר יהיה נוח לדבר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר