חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מעקב ובילוש

מעקב ובילוש הינם מן הדרכים ההכרחיות והיעילות בהשגת מידע רלוונטי וראיות לשם חקירה כלשהי. מעקב סמוי יתבצע בשלל חקירות ומטרות השגת מודיעין ביניהן חקירות גירושין, חקירות כלכליות, חקירות ביטוח ועוד. חוקר מקצועי צריך להיות דיסקרטי ומיומן ולבצע את המעקב הבלשי בצורה סמויה ומקצועית. בדרך כלל נעשה שימוש בעזרים טכנולוגיים שעוזרים לייעל את פעולת המעקב והבילוש ולמקסם את תוצאותיהם. בין השאר ניתן לבצע מעקב פיזי ולהנציח אותו במצלמה, להתקין מצלמה נסתרת וקבועה שתספק מעקב בכל זמן נתון, לבצע מעקב סמוי באמצעות GPS וכן להשתמש במכשירי אודיו לביצוע האזנות סתר. במקרים רבים נעשה שילוב בין מספר עזרים שונים ופעולת החוקר בכדי לייעל את תהליך הבילוש ולוודא את דרכה הנכונה של התנהלות החקירה.

שימוש בתוצאות המעקב
ההוכחות המושגות כתוצאה מפעולות אלו חייבות להיות חד משמעיות שישמשו את החוקר בתיק החקירה וכן יעזרו ללקוח עבורו מתבצעת העבודה להתנהל באופן היעיל ביותר בבית המשפט ואפילו עוד בשלבים המקדימים לכך במטרה להשגת הישגים טקטיים. ככל שיסופקו יותר ראיות חד משמעיות וחותכות לגבי ביצוע חשדות או פעולות שיעזרו בקידום טענותיו של הלקוח בזירה המשפטית כך ייטב ותושג פעולתו המקורית של החוקר. ההפללה המשפטית או האישית יכולה להיעשות גם בשיטות חקירה נוספות ומלבד מעקבים סמויים נעשה שימוש גם בחקירה פרונטאלית, פוליגרף, שליפה ממאגרי ארכיון ועוד.

לבחור חוקר מקצועי
משרדי החקירות השונים פועלים בשיטות שונות ובדרכים מגוונות בכדי להשיג את חומרי החקירה וישנם שפע של משרדים המציעים את שירותיהם. בכדי לבחור במשרד המתאים עבורכם יש צורך בהמלצות מאנשים המכירים את החוקר ואת פעולת המשרד בכדי שייווצר קשר אישי וכימיה עם החוקר שרלוונטית לקיום התהליך התקין וכן להשגת התוצאות הרצויות. הדבר חשוב בשל הצורך בגילוי מוחלט ופתיחות מקסימלית בין החוקר והלקוח. 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר