חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

הטרדות טלפוניות

הטרדות טלפוניות הן דבר נפוץ מאוד שבדרך כלל אינו מקבל התייחסות נאותה מצד גורמי אכיפת החוק והמשטרה. עבור המשטרה מדובר במקרה אחד מיני רבים, אך עבור האדם המוטרד מדובר בסבל מתמשך ובאי נוחות המשמשת את אורח החיים התקין. במקרים רבים לא ניתן לאתר את זהות המטריד וכל שנותר הוא להחליף את מספר הטלפון. החלפת מספר הטלפון אינה תמיד פתרון מתאים וגוררת אי נוחות וטרדה נוספת, מה גם שבמקרים של מטריד עיקש החלפת המספר איננה מספיקה וההטרדות חוזרות על עצמן.

כיצד נפתרים ממטריד טלפוני?
הדרך הטובה ביותר להתמודד ולפתור את בעיית ההטרדות הטלפוניות היא להשתמש בשירות של חוקר פרטי מקצועי. חקירה פרטית של משרד חקירות עושה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים מובילה בסופו של דבר לאיתור המטריד בצורה מהירה ביותר. בנוסף לאיתור המטריד החוקר הפרטי ידאג לגביית עדות מן המטריד לצורך בירור הגרסה שלו והמניעים להטרדות על מנת להשתמש בעדות במקרה של תביעה עתידית. חוקר פרטי ינהל את תהליך האיתור בצורה דיסקרטית, חשאית ומקצועית אשר תוביל למיצוי הדין עם המטריד. בהקשר של תביעה עתידית מומלץ לתעד את ההטרדה ולהקליט את השיחות. פעולה זו נחשבת לחוקית כל עוד אחד מצדדי השיחה מוכן להיחשף.

מה עושים במקרה של חשיפת המטריד?
לאחר שמשרד החקירות או החוקר הפרטי חשפו את פרטי המטריד הטלפוני, או במקרה בו מדובר במטריד טלפוני אשר זהותו ידועה, ניתן להגיע למשטרה ולהגיש תלונה. יש אפשרות להציג את ההקלטות כהוכחה להטרדה. פעולת המשטרה היא יעילה בהרבה וזרזה בצורה ניכרת כאשר יש בידה את הפרטים של המטריד והוכחות ברורות להטרדה. באופן הזה מתקצרת הדרך באופן משמעותי לחזרה לשלוות החיים שלפני ההטרדה. לכן, מומלץ מאוד להשתמש בשירותי חקירה פרטיים בכדי לסיים את ההטרדה כמה שיותר מהר למצות את הדין עם המטריד.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר