חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי כמה עולה

בניגוד לחקירות מקרים פליליים שנעשות בדרך כלל על ידי גורמי אכיפה כמו משטרה וכדומה, חוקר פרטי הוא אדם שעיסוקו הוא בילוש וחקירה במסגרת אזרחית ללקוחות פרטיים הזקוקים לאיסוף מידע או כל סוג אחר של אינפורמציה, מעקב, איתור וכו´. הפנייה לחוקר פרטי נעשית בדרך כלל במקרים בהם אין אפשרות או רצון לפנות לגורמי האכיפה והמשטרה משום פרטיותם וחוסר העניין בהם לכלל הציבור. בין לקוחותיו של החוקר הפרטי נמצאים אנשים פרטיים, חברות ובתי עסק, בעלי תפקידים ציבוריים ואף מוסדות ממשלתיים שונים. בשל אופי הפעילות הפרטני והשונה המתרחש כתוצאה מצורך השירות הנדרש לכל חוקר שיטות עבודה משלו וכן תעריפים שונים מה שמביא לפערים בעלויות השירותים השונים.

תעריפי חוקר פרטי
על השאלה כמה עולה חוקר פרטי אין תשובה אחת ברורה. המחיר הנדרש תלוי הן בסוג החוקר, בוותק ובניסיון שלו בתחום והן במהות העבודה והיקף החקירה הנדרש לביצוע. לעיתים יסוכם על מחיר עבור שעת או יום עבודה ולעיתים תתבצע עסקה בסכום כולל עבור ביצוע הזמנת עבודה. התשלום יכול להתבצע מראש או לאחר השלמת העבודה על פי הסיכום. גם אופי החקירה משפיע על המחיר שכן במיידה ונדרשת הפעלה של אמצעים טכניים יקרים לצורך איסוף המידע הדבר ייקר את המחיר. כמו כן תעריך של חקירת שטח יהיה ברוב המקרים גבוה יותר מזה של עבודת משרד. גם הצורך בתוצאות מיידיות יביא בדרך כלל לדרישת מחיר גבוה יותר מצד החוקר.

מה צריך לבדוק
גם בתחום הבילוש הפרטי חשוב לבדוק את המיומנות והמקצועיות של החוקר. זאת ניתן לגלות בעיקר על ידי הוותק והניסיון שיש לחוקר הספציפי בתחום הבילוש. כדאי לבדוק הצלחות עבר ושביעות רצון מהמלצות של לקוחות קודמים.  במקרים רבים הדורשים שירותי חוקר פרטי חשוב לא להתפשר על המקצועיות וההתאמה ל החוקר למשימה גם במקרי עלות גבוהה יותר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר