חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירת אירוע משטרתי

ישנה המשטרה האזרחית והמשטרה הצבאית אשר יש להן אגף חקירות משלהן. אלו יכולות כיום להזמין גם אנשים נורמטיביים מן השורה לצורך מתן עדות לסיוע בפתרון פשעים ועברות על פי רמת הפשיעה הקיימת בארצנו כיום. בחקירת אירוע משטרתי, מזמינים גם עדים להיחקר, לכן אותו אזרח שהוזמן לחקירה אשר אינו יודע מה משמעות הדקויות בין "חשוד" ל"עד נחקר" אינו יודע כי חשוד יכול לשמור על פי חוק על זכות השתיקה כשהוא נחקר תחת אזהרה למשל, ועד אינו יכול. כך נהוגות שיטות חקירה שמשתמשות באמצעים יצירתיים על מנת לאתר מידע נוסף ומנצלות את אי ידיעתו של הנחקר.

הליך החקירה המשטרתית
ככל שחקירה משטרתית אינה כוללת רק חקירת עדים וחשודים, היא מסתמכת גם על ראיות ועל איתור עבריינים לצורך העמדתם לדין ולהרשעתם. חקירה משטרתית יכולה להיפתח בעקבות הגשת תלונה במשטרה (ובמקרים שונים יש להשיג מספר תלונות מאזרחים שונים או מספר הזדמנויות בהן ניתן היה להתלונן). כאשר המשטרה חושדת כי בוצע מעשה פלילי היא רשאית לפתוח בחקירה מיוזמתה, וכן כשהיא חושדת כי הולך להתבצע הליך פלילי. לצורך כך היא ממנה בלשים מטעמה או חוקרים פרטיים שיסייעו בעניין. על מנת שחקירה תהיה מוצלחת וקבילה בידי בית המשפט, על הממצאים להיאסף באופן חוקי ותקני, וכן על החקירה עצמה להתנהל באורח חוקי.

מה חוקרים השוטרים?
השוטרים אוספים כל מה שכולל ידיעות נרחבות בדיני ראיות, מיכון לאיסוף ראיות וכן גישות פסיכולוגיות שונות להתחקות על דרכי פעולה של עבריינים. הם מפעילים מצלמות מעקב, אוספים טביעות אצבעות, בונים קלסתרון, עורכים בדיקות ביולוגיות ופיזיקאליות, עורכים השוואות גרפולוגיות ועוד, כאשר תמיד ישנו ממונה אחד על כל החקירה גם אם ישנם גורמים חיצוניים שמסייעים בחקירה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר