חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות חשאיות

החוקרים הפרטיים מתמודדים בחיי היום יום של עבודתם עם בעיות אישיות של אנשים, עם מקרי חקירה פרטיים, חקירות משטרתיות, לפעמים גם חקירות מדיניות וגם חקירות חשאיות. פעמים רבות אנו נהיה מודעים לחקירה החשאית רק כאשר תתפרסם בעיתונות וערוצי התקשורת השונים, אך כל עוד היא לא מותרת לידיעת הציבור היא תיעשה באופן חשאי, ללא ידיעה של גורמים שונים.

היכן ניתקל בחקירות חשאיות?
פעמים רבות חוקר פרטי ייתקל בחקירות חשאיות שנוגעות לגופי המדינה השונים. עם זאת, חקירה חשאית יכולה להתייחס לחקירה שמנוהלת באופן חשאי, באופן סמוי. רוב החקירות ייערכו באופן חשאי מלכתחילה שכן אדם מנסה להוכיח אדם אחר על טעות מסוימת או על עוון מסוים מבלי שיידע על כך. במידה והחשוד מודע לניסיונות ההפללה הוא יתנהג בהתאם. החקירה החשאית מטרתה לבצע מעקב סמוי אחר אדם בכדי להוכיח אותו על חשדות מסוימים שעלו נגדו.

כיצד מתבצעת חקירה חשאית?
חקירה חשאית תיעשה באופן סמוי, מבלי ידיעתם של אנשים רבים, רק המעורבים בעניין והמומחים שלוקחים חלק בחקירה. חקירה חשאית יכולה להתבצע ע"י מעקב אחר אדם ותיעוד מעשיו, או דרך מצלמה חשאית סמויה שמוסתרת בחדר, באמצעות GPS, באמצעות מעקב טלפוני אחר שיחות, האזנות סתר הן למחשב וכו´. ההתפתחות של הטכנולוגיה תרמה מאוד לחשאיות של החקירה. כך למשל בעקבות פרשת ההתעללות של גננות בילדיהם וחשיפת הסיפור פותחה מצלמה שמוחבאת בתוך דובונים ובובות על מנת לעקוב אחר הטיפול בילד ודאגה לו גם מרחוק. זו אחת מיני רבות של דרכי חקירה. הציוד הטכנולוגי החדיש מסייע לחשאיות של החקירה שכן נוכחות של אדם לא תמיד נדרשת ובכך ניתן להיות יותר סמויים, שכן אדם, מטבעו בן-אדם יכול להשתעל, להתגרד או לא למצוא מקום מחבוא מספק ובכך יגלו אותו.

 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר