חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות פליליות

חקירה פלילית יכולה להתרחש בכל מצב. למעשה כבר ברגע זה או בכל רגע יכול שוטר לנקוש על דלתכם ולזמן אתכם לחקירה פלילית. היות וזכותו של מזומן לחקירה שכזו היא לקבל שירותי ייעוץ משפטי, תוכלו לבקש ממי שלצדכם באותו הרגע כי יבקש עבורכם ייעוץ משפטי כדי שתוכלו לקבלו לפני החקירה. כשיש חשד לאירוע פלילי או כאשר הוגשה נגדך תלונה במשטרה – ישנה האפשרות לערוך לכם "זימון חקירה דחוף" ללא כל התראה מוקדמת ולחקור אתכם.

זכות השתיקה בחקירה פלילית
בסרטים משטרתיים כאשר עוצרים אדם על מנת להביאו לחקירה, מדקלמים לו כי שמורה לו זכות השתיקה וכי כל מה שיאמר עלול לשמש נגדו. כאשר אתה כבר בחקירה – יתכן כי יאמרו לך ששתיקה משמעה הודאה באשמה. ובכן, אין זה על – פי רוב אלא טקטיקת הפחדה. אם כבר זו הפחדה, יתכן כי תגמגמו או תתבלבלו. זה טבעי ואין מה לחשוש שמא החוקר יחשוד בך מיד כי אתה משקר, אלא אם זו טכניקה נוספת שבאה לחשוף מידע רב ככל הניתן. אין אתם יודעים מה ישתלם לכם – לשתף פעולה עם השוטר או לא. אין להאמין להבטחות של החוקרים בעבור שיתוף הפעולה, אלא אם זה מגובה מעורך דין המייצג את המדינה. כדי שאתה תדע מהי האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורך, רצוי שתתייעץ עם עו"ד פלילי.

השימוע בתיק פלילי
השימוע אשר נערך רגע לפני האשמתו של הנחקר, נועד לנחקר למעשה לסייע בידו ולחזק את גרסתו – הוא. אולם כשם ששימוע הוא אמצעי להקלה בעונש, כך עלול הוא להיות חרב פיפיות. דבר זה נעשה בדרך כלל בכתב, ואף אם כתב האישום כבר הוגש, יש לבטלו על מנת להעניק לנחקר את אפשרות השימוע שלו. 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר