חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר עבירות מחשב

עבירות מחשב נעשות בחיי היום-יום וזה תחום שקשה מאוד לאכוף. הפשע של עבירות מחשב הוא לא נחלת המבוגרים בלבד ולהפך – הוא מצוי ונפוץ מאוד בקרב הקהל הצעיר, ילדי הטכנולוגיה בעלי הניסיון הממשי במחשבים ובכל הנוגע למחשוב, תכנות, פריצה למערכות וכו´. אחד הסיפורים המפורסמים ביותר בעוון מחשבים היה הפריצה של ההאקר הצעיר למערכת הפנטגון. פעמים רבות ייעשו מקרים מעין אלא כמעשי שטות וקונדס ע"י ילדים שלא ידעו את חשיבות ומהות העבירה.

מה הן עבירות מחשב?
בין עברייני המחשב נמנים בעיקר האקרים שבאמצעות הפריצה למערכות מחשב שונות גנבו זהויות של אנשים, התחזו לדמויות שקריות. דרך האינטרנט ניתן גם לפרוץ לאתרים של בנקים ולגנוב כרטיסי אשראי. עבירות המחשב כוללות איתם עבירות רבות ועל כן ההגדרה שלהם היא בעייתית. אדם יכול להיאשם בעבירת מחשב לצד עבירות אחרות. ההתפתחות של נושא המחשוב והטכנולוגיה מסייעים לצוות החקירות בחקירת עבירות מחשב וחקירות ככלל. כך למשל שימוש באינטרנט, בתוכנות, מאגרי מידע, ציטוט דרך המחשב – מסייעים מאוד בהליך החקירה.

מתי רצוי להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי בעבירות מחשב?
כאשר קיים חשש לעבריין מחשב ניתן לפנות למשרד חקירות שתסייע באיתור העבריין ולכידתו. טרם הפנייה יש לבדוק כי אכן קיים חשש סביר לעבירת מחשב, להביא ראיות ולחשוב על אופן הניסוח בפני החוקר. כמו כן, רצוי לשקול אם עבירת המחשב מספיק חמורה בכדי לפנות למשרד חקירות – כלומר, האם מדובר בילד קטן שהעמיד פנים שהוא סלבריטאי או אדם שפרץ לחשבון הבנק האישי של אדם אחר ועשה פעולות אסורות בחשבון האדם ללא אישורו. אנשים פרטים שזהותם נגנבה באמצעות האינטרנט יכולים לפנות לחוקרים פרטיים. כך למשל במקרה של חיסול מחמוד אל-מבחוח נגנבו זהויות פרטיות של אנשים מרחבי העולם ע"י אנשי המוסד (לפי הדיווחים העיתונאיים).

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר