חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מהי בגידה?

בגידה היא מצב התלוי בעיני שני צדדים. בגידה הינה הפרת אמון או ברית שהייתה קיימת בין הצדדים, אולם זהו אינו מושג אבסולוטי- ויכול להיות שיתפס אחרת בין כל שני בני זוג שונים- תלוי ברמת הפתיחות שלהם בקשר ובאמון.

כגודל הציפיות- כן גודל האכזבות
כשמדובר בבגידה עם בן או בת זוג אחרים, יכול להיות שבני הזוג יקבלו זאת בעין סלחנית לטובת עתיד הקשר או התא המשפחתי שנבנה, אולם ברוב המקרים זוהי סיבת המפתח המצדיקה גירושין. יש האומרים שכשלא טוב בנישואין- כמו בכל דבר אחר בחיים- פונים לכיוון אחר ונענים לפיתויים שמסביב. וזה מה שגורם להפרת האמון, או הפרת ברית הנישואין. כשבגידה מגיעה מאדם קרוב, הפגיעה היא קשה וכואבת מנשוא, וקשה להתמודד עמה. בזמן כזה. מומלץ לפנות לעורכי דין העוסקים בדיני משפחה, ולהתייעץ עימם בקשר לצעדים הבאים.

מהו דין בוגדים נשואים?
בהלכה, דין בגידת אישה שונה מדין בגידת גבר. החמור שבכך- אישה שבגדה בבעלה והוצגה כך לפני הרבנות, לא תהיה זכאית להתחתן בשנית. לעומת- זאת, גבר כן יכול להתחתן שוב באם הוא בגד באשתו.  יותר מכך- בעל יכול שלא להתיר את הגירושין לפי בקשת אשתו וכך היא עלולה להשאר עגונה לעולם (ישנם הרבה מקרים בהם האישה בקשה להתגרש משום בגידת הבעל אשר כבר ברח לחו"ל ולא נודעו עקבותיו- על פי ההלכה לא תוכל האישה להנשא בשנית).

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר