חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר עבירות מחשב

ההתפתחות הטכנולוגית ההולכת וגדלה משפיעה בצורה בולטת על מספר העבירות המבוצעות כיום דרך המחשב, התפתחות היי טק בעולם לצד התפתחותה והתמסחרותה של רשת האינטרנט הובילו לצד הטבות גדולות גם לאפשרויות רבות של עבירות ופשיעה הנעשים באמצעות מחשב. בעולם שלנו, לכול בעיה מנסים למצוא פתרון, ואכן לצד ההכרה בעבירות הללו ישנם כיום חוקרים פרטיים מיוחדים אשר כול יעודים הינו גילוי זהותו של הפושע מאחורי צג המחשב.

מהם סוגי העבירות?
עבירות מחשב נחשבות לעבירות שנעשו על ידי שימוש במחשב או בטכנולוגיה, כלומר בניגוד לשוד שמתבצע בצורה פיזית, עבירות מחשב מבצעות פשעים דומים דרך המחשב עצמו. עבירות יכולות להיות מסוגים שונים, מהתחזות לאדם מסוים ועד גניבת זהותו, מפריצות לאתרים מסוימים ועד גניבות של כרטיסי אשראי ממאגר הנמצא ברשת, כול אלו למעשה מבוצעות על ידי שימוש בטכנולוגיה.

מי זקוק לשימוש בחוקר פרטי מסוג זה?
אנשים שנפגעו בעבירות שיש סבירות גבוהה שנעשו דרך מחשב זקוקים לבדיקה כזו, כיום ניתן לומר כי מדובר גם באנשים פרטיים אשר זהותם נגנבה או פרטיהם האישיים נגנבו ממאגרים שונים ברחבי הרשת. בנוסף בעלי אתרים אשר אתריהם נפרצו ומשם נגנב מידע אודות לקוחות החברה יכולים לעשות שימוש חכם בחוקר מסוג זה.

מתי כדי לפנות?
כמו כול דבר בחיים גם בנושא זה יש לשקול את הפניה ולבדוק לפני שפונים, לאחר שנעשתה בדיקה מקיפה אשר גילתה כי אכן קיימת בעיה ויש חשד לעבירה זו ישנה אפשרות לפנות למשרד חקירות אשר כול מטרתו היא גילוי זהות הפושע.
חשוב לציין כי כמו בכול חקירה פרטית גם חקירה מסוג זה אמורה להביא עמה את הראיות המוצקות אשר יעמידו את הפושע לדין.
רוצים לשמוע עוד פרטים? התקשרו עמנו באתר!

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר