חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירת גביית חובות

הקידמה של היום הביאה את ממלכת האשראי, וזו מנסה למצוא פתרונות המגשרים בין הקניה להשלמת חובות הלקוח מול המוכר. האשראי הביא את הקונה (הישראלי בעיקר) למצב המאפשר חובות, ומוכרים אשר מנסים למכור ולשווק את סחורתם מוצאים את עצמם עסוקים בגביית הכספים של מכירת המוצר יותר מאשר בשיווקם. ישנם במקביל קונים המתחמקים מהתשלום בצורות שונות, כמו נתינת צ´קים ללא כיסוי, העברת כתובות על- שם קרוב משפחה, מסירת כתובות פיקטיביות ועוד.

כיצד נעשית גביית חובות?
במקרים בהם לא ניתן לאתר את הקונה אשר נעלם, ניתן להפעיל שירותי בלש אשר ימצא את החייב וגם יבצע גביית חובות במידת הצורך. מדובר בחקירה לכל דבר ועניין- בלש יוכל לאתר אפשרויות כלכליות- רכוש השייך לאותו קונה, מיקומו, מקום עבודתו, נכסים ורכוש, חשבונות בנק, חסכונות, פקדונות או השקעות למיניהן, השקעות שנעשו שלא בשמו של החייב, ביטוחים, ועוד.
חקירה כלכלית תוכל לאתר את כל אלו ועוד באמצעי בילוש שונים על- מנת לאסוף מספיק ראיות משפטיות שתוכלנה להוכיח כי יש באפשרות הקונה לשלם את ערך הקניה- ולא עושה זאת. ממצאי החקירה חייבים להיאסף בדרך חוקית על- מנת שיהיו קבילים בבית המשפט, והגביה תיעשה בפועל על- ידי ההוצאה לפועל או דרך ביטוח לאומי.

גביית חובות מגדילה ראש
ניתן גם לבצע במקביל חקירות הונאה ועוקץ, כדי להבין האם הנושה הנו קרבן יחיד לחייב, או שזהו תרגיל הגובה קרבנות נוספים שניתן להזהירם.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר