חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

עלות חוקר פרטי

חוקר פרטי הינו אדם העוסק בחקירות ובילוש במסגרת האזרחית, בכדי לאסוף מידע רלוונטי עבור צרכניו. ואכן, רבים נזקקים לשירותיו של חוקר פרטי באופן זמני או קבוע למטרות איתור, חקירות או בדיקות פוליגרף. בין לקוחותיו של החוקר הפרטי ניתן למצוא מגוון חברות ועסקים, מוסדות ממשלתיים ואף אנשים פרטיים. עם זאת, אותם מבקשי השירות אשר מתחילים ללמוד את הנישה מגלים לא פעם פערי עלויות כאלה ואחרים בין חוקר לחוקר.

כיצד נקבעת עלותו של חוקר פרטי?
ובכן, חוקרים פרטיים עובדים לרוב על פי תעריף משתנה שבסיסו היקף החקירה הנדרשת. כך, גובה החוקר הפרטי את שכרו לפי שעה ו/או לפי פעולת החקירה הנדרשת בסכום הנקבע מראש. יצוין, כי במרבית המקרים עלות שעת מעקב סמוי או חקירה בשטח תהיה גבוהה יותר מזו הנגבית עבור איסוף חומר ממאגרי מידע או שעת עבודה משרדית. במקביל, נוטה משרד חקירות לגבות תשלום גבוה יותר עבור חקירות שבהן נדרש להפעיל ציוד טכני יקר, כמו גם עבור חקירות דחופות שלהן יש לתת עדיפות גבוהה.

אז כמה עולה חוקר פרטי?
ובכן, כמו בכל תחום עיסוק אחר, גם בתחום הבילוש סביר כי חוקר פרטי ותיק יגבה שכר גבוה יותר מזה שיבה חוקר צעיר ואנונימי. על כן, כאשר לקוח פוטנציאלי מבקש לבדוק עלויות של חוקר פרטי חשוב לבחון את הכשרותיו, הצלחותיו בעיסוקו והמלצות אודותיו. חשוב לציין, כי המחקר המקדים והתאמת משרד החקירות הנכון למשימה מכריעים פי כמה מאשר סכום עלות השירות, שכן עדיפה תוצאה מחקרית מהירה ויעילה בעלות גבוהה יחסית מאשר שירות חובבני וחוסר במסקנות מחקריות בעלות נמוכה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר