חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

ביטחון וחקירות

ביטחון וחקירות צועדים במקרים רבים זה לצד זה, כל שכן כשמדובר בחקירות פרטיות המבוצעות על ידי בלש פרטי. פעמים רבות עולה הצורך בהענקת שירותי ביטחון תוך ובמקביל לקיום החקירה, לדוגמא בעת פרשיות המתרחשות במגזר העסקי והממשלתי, ולעיתים גם האישי- במקרה שזו יוצרת איום ממשי על הלקוח המבקש את סיועו של חוקר פרטי.

אילו שירותי ביטחון יכול להציע משרד חקירות פרטי?

בארצנו קיימים משרדי חקירות המציעים שירותי ביטחון בדמות שומרים ומאבטחים, אך כאן המקום לציין כי גם השימוש בטכניקות מעקב סמוי ואיסוף המידע, אשר נעשים על ידי כלל החוקרים הפרטיים, מעניקים מעין ביטחון עבור הלקוח. כך, התקנת מצלמות או אמצעי האזנה יכולה במקרים רבים למנוע דבר עבירה טרם שזו אף התבצעה, ובמקרים אחרים לסכל פעולה בעת ההתרחשות עצמה.

כיצד ניתן לרכוש שירותי ביטחון וחקירות?

בראש ובראשונה, יש לבחון את מאפייני הצורך בביטחון. כך, במקרה שנסיבות הפרשה דורשות אבטחה פיסית- יש לפנות למשרד חקירות המציע שירות נלווה של מאבטחים, או לשכור את שירותיו של החוקר הפרטי לצד זה של המאבטח המקצועי. במקרה שאותו צורך בביטחון מסתכם בפעילויות המעקב הנדרשות מטעמו של החוקר פרטי, יש לוודא טרם הסתייעות בו כי מדובר בחוקר פרטי מיומן ובעל נסיון והסמכה בתחומי עיסוקו השונים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר