חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקרים פרטיים בישראל

חוקר פרטי, או בהגדרתו הנוספת בלש פרטי, הינו אדם העוסק בפעילות בילוש במסגרת אזרחית ופרטית. זאת, בכדי לאסוף מידע אודות אדם, קבוצת אנשים או ארגון על פי דרישותיהם של לקוחותיו, כאשר לעיתים קרובות התהליך נעשה למטרות הפללה ואיסוף עדויות משפטיות. החוקרים הפרטיים בישראל עוסקים במגוון רב של תחומים, החל מתיקי הונאה וגניבה, דרך תיקי בגידה וגירושין, וכלה באיתור רכוש ואנשים, ריגול עסקי ועוד. בין לקוחותיו העיקריים של בלש פרטי נמנים עורכי דין, תאגידים ומוסדות פרטיים, חברות ביטוח, רשויות ממשלתיות ולקוחות פרטיים.
כיצד מוסמך חוקר פרטי על פי החוק הישראלי?
הגדרתו של אדם כחוקר פרטי על פי חוק הינה מי שעוסק באיסוף והשגת מידע אודות הזולת לצרכי אחרים. הקריטריונים הבסיסיים הנדרשים לשם קבלת רשיון עיסוק כחוקר פרטי הינם התמחות של 36 חודשים במשרד חקירות ומעבר מבחן הסמכה מטעם משרד המשפטים. כל חוקר פרטי המחזיק רשיון זה רשאי לעבוד במשרדי חקירות פרטיות, אך איננו זכאי לקבל עבודות מלקוחות פרטיים שלא במסגרת עבודתו במשרד החקירות. יודגש, כי בכדי לקבל רשיון להקמת משרד חקירות פרטי על הבלש הפרטי להגיש בקשה למשרד המשפטים, וזאת רק לאחר צבירת וותק של 5 שנים בתחום.
כיצד יש לבחור בחוקר פרטי הנכון עבורך?
טרם הבחירה במשרד החקירות המבוקש חשוב לוודא כי הוא בעל הסמכה משפטית לעיסוק בתחום המעקב, וכי הינו משוייך ללשכת החוקרים הפרטיים. כמו כן, יש להקפיד לבדוק כי משרד חקירות מעסיק חוקרים מורשים בלבד העוסקים באיסוף מידע באופן חוקי אשר מהווה ראייה משפטית לכל דבר. בנוסף, מומלץ לברר אודות הנסיון והמיומנות של משרד החקירות הנבחר, באמצעות הסתמכות על המלצות ובקשה לקבלת מידע אודות עבודות קודמות שבהן עסק המשרד.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | הפקת חשבוניות באינטרנט | חקירות בינלאומיות |  צור קשר