חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

הליך פשיטת רגל

הליך פשיטת רגל הינו מצב שבו אדם או עסק ש"בבעלותו" חובות בלבד, פונה לבית המשפט ומבקש לעכב את ההליכים המשפטיים כנגדו, תוך הגעה להסדר תשלומים המקובל על בית המשפט ובחסותו. הפתיחה בהליך זה מתרחשת בעת שאותו אדם או עסק מאבדים את כלל נכסיהם ואין לו את האפשרות לעמוד לבדו אל מול נושיו המאיימים להיפרע ממנו. יודגש, כי חברה אינה יכולה לפתוח בהליך פשיטת רגל אלא רק בהליכי פירוק.

כיצד מתנהל הליך פשיטת רגל?
לאחר הגשת בקשה לפשיטת רגל, קובע הכונס הרשמי על סמך נתוניו של החייב את גובהו של התשלום החודשי הנדרש כתנאי לקבלת עיכוב הליכים. בהמשך, ניתן לחייב אישור לפתיחת תיק פשיטת רגל ונקבע עבורו מועד לדיון בצו הכינוס. כחודש וחצי ממתן צו הכינוס, מזומן פושט הרגל לחקירה פרונטאלית במשרדו של הכונס, בכדי לאמת את נתוניו הכלכליים. זאת, באמצעות סיפוק המסמכים הנדרשים והצגת שאלות הקשורות לנכסיו, כאשר לעיתים קרובות מדובר בשאלות הנועדות להכשיל את פושטי הרגל השקריים. לחקירות מזומנים לעיתים גם קרובי משפחה ונושים בכדי לאמת מידע קיים ולאסוף מידע מחדש.

חקירות שטח בהליך פשיטת רגל- מתי ומדוע?
לעיתים מפעיל הכונס הרשמי חוקרים פרטיים שתפקידם לוודא כי פושט הרגל דובר אמת, באמצעות  ביקורי בית רנדומליים והתרשמות מרמת החיים שבה הוא חי. במקרים שבהם נודע לכונס כי החייב עובד למחייתו או שבבעלותו נכסים, ישכור את שירותיו של משרד חקירות בכדי שזו תבצע מעקב סמוי אחריו לבדיקת אמינותו של המידע ואימותו.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר