חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

גניבה מחנויות

העת המודרנית סחפה עמה פשעים מסוג חדש, כאשר גם אלה שאינם רעבים ללחם מתרגלים לגנוב מכל וכל. לעיתים מדובר עבור הגנבים בעבודה במשרה מלאה ולעיתים בריגוש במשרה חלקית, אך אין עוררין בנוגע לכך שמדובר במגפה נרחבת. קשה לקבוע את היקף התופעה בישראל, שכן המשטרה לא מנהלת רישומים המתעדים באופן מדויק גניבה מחנויות אלא מתייגת אותן יחד עם מעשי שוד, פריצות ושאר פגיעות בבתי עסק תחת הנושא "עבירות".

אז מה "אוהבים" לגנוב בישראל?

ובכן, בתואר המוצר הנגנב ביותר זוכים כמובן בקבוקי האלכוהול על שלל סוגיהם, ואחריהם ברשימה מתהדרים שלל מוצרי טואלטיקה, מוצרי תינוקות ומזון. גם בגדים, מוצרי אלקטרוניקה ותכשיטים נהנים מאחוז גניבה גבוה, כאשר אלה זוכים לאחוז גבוה מאוד של גנבים שכלל לא זקוקים לחפצים הנ"ל ומבצעים את הפשע הנבזה בכדי להרוויח כסף ולעיתים אף לשם הריגוש שבגניבה בלבד. חלקם הקטן אך העיקש סובל מהפרעה נפשית המכונה קלפטומניה, או בעברית "גנבת", הגורמת לאדם לגנוב מוצרים ללא שליטה.
 
כיצד ניתן למנוע גניבת חנויות?
רכשתם שערים אלקטרונים, זמזמים מתקדמים ואולי גם מאבטח בכניסה- והגניבות עדיין נמשכות? אין צורך להיות מופתעים, אתם מייצגים בית עסק אחד מיני רבים הסובלים מאותה תופעה. כפי שכבר בטח הבחנתם, המשטרה לא מהווה ברוב המקרים פתרון למשוואה- ועל כן הצורך בחוקר פרטי היא נדרשת ואף הכרחית. חוקר פרטי מיומן ילווה אתכם לאורך תקופה בה יעקוב אחר בית העסק שלכם, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, באופן רציף, יסודי ומהוקצע- ויבטיח את תפיסתם של אותם גנבים סוררים תוך אספקת ראיות חותכות אשר ישרתו אתכם נאמנה לאחר מכן בין כותלי בין המשפט. אז בחרו בבלש פרטי- ושימו קץ לתופעת הגניבה מחנויות.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר