חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

בגידה בנישואין

בגידה היא תסריט הבלהות של כל זוג נשוי, שכן הדרך מגילוי השקר ועד לגירושין, הסכמי המזונות, ראיית הילדים וכו´- היא תלולה ומהירה. עם זאת, לעיתים לא רחוקות "גילוי השקר" הוא למעשה רחוק מגילוי האמת, וכך נוצר כדור שלג שאת גלגולו המואץ קשה מאוד לעצור. מומלץ, אם כן, לאבחן את הבגידה מעל לכל ספק טרם יציקתו של כדור השלג ודחיפתו מראש הצוק מטה.

כיצד נדע אם מתרחשת בגידה בנישואין?
ובכן, הכל כמובן מתחיל בחשד מסוים, אם מדובר בטלפונים מוזרים במהלך הלילה, הודעות טקסט סתומות, הוצאות לא ברורות בחשבון הויזה או היעלמויות חסרות הסבר מספק. אך חשד, יש לזכור, הוא רחוק מידיעה, ומגילויו ישנה עוד דרך ארוכה לחשיפה של פרשיית בגידה- או להפרכתה. בעל או אישה הלוקחים על עצמם משימת חשיפה שכזו הנתונים להשפעות פנים וחוץ מצד בן או בת הזוג, קרובי משפחה וחברים, שלא לדבר על חוסר הנסיון והמיומנות בפעילות מעקב סמוי, עלולים להביא לתפיסת מציאות ואמת מעוותת ואף מצבים מביכים שראוי להימנע מהם.

כיצד יש לנהוג בעת גילוי חשד לבגידה בנישואין?
היות וסביר להניח כי לאף אחד מבני הזוג אין כישורים קודמים בתחום המעקב, איסוף הראיות וניתוחן, מומלץ ואף נדרש להעסיק חוקר פרטי מקצועי למטרת גילוי בגידה. השימוש בחוקר פרטי מבטיח את מציאת התשובות הנכונות בזמן הקצר ביותר, תוך גילויי מיומנות ומקצוענות ללא פשרות. בנוסף, במקרים שאכן מאותרת בגידה, המידע הנאסף על ידי החוקר הפרטי מהווה ראיות למשפט ומתוקף כך מסייע בתהליך הגירושין והליכים משפטיים נוספים.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר